JAI NewsRoom مدیریت

راه‌اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی سؤالات یارانه، کالابرگ و دهک‌بندی

09 آذر 1404 | 15:08 •رفاه
راه‌اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی سؤالات یارانه، کالابرگ و دهک‌بندی

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها شماره تماس‌های کارشناسان سامانه پاسخگویی تلفنی سؤالات شهروندان درباره یارانه نقدی، کالابرگ و دهک‌بندی خانوارها را اعلام کرد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، مراکز پاسخگویی تلفنی در حوزه یارانه‌ها را با هدف خدمت‌رسانی و ارائه مشاوره بهتر به شهروندان درباره یارانه‌های نقدی، دهک‌بندی، کالابرگ و ایجاد و اصلاح ساختار خانوار اعلام کرد.

بر این اساس، شهروندان می‌توانند برای مشاهده، ایجاد یا اصلاح ساختار خانوار (از جمله ازدواج، طلاق، فوت، تولد، تعیین سرپرست خانوار و مسائل قضایی) با شماره ۰۲۱۱۵۱۰ تماس بگیرند یا به سامانه ncr.ir مراجعه کنند.

برای اعتراض به دهک‌بندی خانوار و پیگیری اختصاص کالابرگ، شماره ۰۲۱۶۳۶۹ و سامانه حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دسترس است.

همچنین راهنمایی درباره مشاهده ساختار خانوار، تغییر اطلاعات حساب بانکی، تبدیل یارانه نقدی به کالابرگ و مشاهده سوابق درخواست‌ها از طریق شماره ۰۲۱۴۳۸۵۷ و سامانه سیمین سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ارائه می‌شود.

علاوه بر این، مرکز تماس کالابرگ به شماره ۰۲۱۶۳۶۹ از ساعت ۸ تا ۲۴ فعال است و از طریق پیام‌رسان بله و کانال رسمی کالابرگ نیز پشتیبانی انجام می‌شود.

بازگشت به فهرست